Координационо тело и Црвена звезда: НЕ насиљу над женама

Координационо тело и Црвена звезда: НЕ насиљу над женама

Координационо тело за родну равноправност Владе Србије и ФК „Црвена звезда“ настављају сарадњу на пољу борбе против родно заснованог насиља.

Након прошлогодишњег заједничког учешћа у глобалној кампањи “16 дана активизма против насиља над женама”, када је по први пут на једном фудбалском стадиону, на утакмици Лиге Европе са ФК „Келн“, послата порука против насиља над женама, донета је одлука да ове године на свим утакмицама Лиге шампиона које Црвена звезда буде играла у Београду буде постављен транспарент “Стоп насиљу над женама”.

“Насиље над женама је огроман светски проблем који погађа цело друштво. Само у Србији ове године убијене су 24 жене у породичном и партнерском насиљу, више од 350 у последњих десет година. Драго ми је да ћемо и ове године свету послати јасну поруку да је родно засновано насиље недопустиво и да Србија чврсто стоји у борби против истог”, изјавила је потпредседница Владе и председница Координационог тела за родну равноправност, проф. др Зорана Михајловић.

Михајловићева је захвалила ФК „Црвена звезда“ што је препознала значај овог проблема и укључила се у друштвено одговорну кампању.

„Ово је друга година да се Црвена звезда укључује активно у борбу против једног од највећих проблема данашњег друштва, насиља над женама. Желимо јасно да ставимо до знања да је то неприхватљиво и да се не сме толерисати. Координационо тело за родну равноправност чини велике напоре да се тај проблем сузбије и Црвена звезда помаже у томе. Сигуран сам да ће и ова наша акција допринети промени свести код свих да су даме наше благо и да их морамо чувати и заштитити“, изјавио је Светозар Мијаиловић, председник Црвене звезде.

На источној трибини стадиона “Рајко Митић” на све три утакмице Лиге шампиона у овој години биће постављен транспарент на енглеском језику, дуг 17 метара.

Циљ кампање је подизање свести јавности о потреби сузбијања насиља над женама и девојчицама, а ФК „Црвена звезда“ је први клуб који се укључио у кампању.